2013. október 30.

Túrógombóc - o-o-o-ó

   
Túrógombóc
Gombóchoz:

50 dkg túró
2 dl búzadara
3 egész tojás
pici só

Bundájához: olajon pirított zsemlemorzsa

Öntet: porcukros tejföl

A recept szerint a túrót át kell törni, de én az összes hozzávalót belezuttyantottam egy mély tálba, kézi mixerrel összekevertem (ezáltal a túródarabok is kisebbek lettek), fél napot állni hagytam, vizes kézzel gombócokat gyártottam, melyeket sós vízben kifőztem, majd kevés olajon pirított zsemlemorzsában megforgattam.

Tálaláskor porcukros tejföllel locsoltam meg.

Fenti mennyiségből kb. 20 db lesz.


2 megjegyzés:

  1. Jaj, de finom! Minap a barátnőmhöz belépve ugyanilyet ettem.
    Képzeld, én sósan szoktam a túrógombócot készíteni, borsos tejfölkbe forgatva tálalom. Úgy is nagyon jó ám!

    VálaszTörlés
  2. En is gondoltam erre! Mivel ugy sincs cukor a tesztajaban, még akár pirított szalonnával is el tudnám képzelni! ...egy kis reszelt sajttal a tetején.... :-D

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...