2013. március 31.

Csigás-katicás-gyíkos torta

Csigás-katicás-gyíkos torta





A margarétás-pipacsos tortás bejegyzésemben "őt" ígértem: a kis 2 éves Anna tortája bébicsajos stílusban készült jó pár hete. Babás is, és kislányos is, ahogy a kétéves lányok általában.
Reméltem, hogy nem fog a Család elrettenni attól, hogy egy gyík került a tortára, de a napokban már meg is nyugodhattam, amikor egy békát (tortából persze) irányoztak elő számomra a kisebbik fiútesónak.

Biztos "ízlés kérdése" ez az állat/rovarkérdés - és hogy rápakoljuk-e a tortára - mivel én személy szerint megfogom élőben is akár a  kígyótbékát is. A rágcsálókat - mint például egér, vagy hörcsög - pedig kimondottan szeretem. A katicával (és főleg más bogár-rovarfélékkel) már nem biztos, sőt biztos, hogy nem tenném meg ugyanezt.
A cserebogártól meg egyenesen szörnyethalok minden egyes alkalommal, amikor felém repül.
Na, ezt elmesélem (szeretem lejáratni magamat). Évekkel ezelőtt a hajamba repült egy példány, amit indiántáncot ugrálva-járva, fejemet lefelé hajtva, hajamat vadul borzolva, hangosan visítozva (gyerekemnek: szedd ki-szedd ki!) próbáltam meg eltávolítani (naná, hogy a város egy forgalmas utcáján). Az nem jutott eszembe, hogy az a kemény (pánikomban is éreztem: ott van!) erősen kapaszkodó-csimpaszkodó dolog tulajdonképpen egy hajcsat. 
Tehát már a csimbókok látványa is ilyen hatást vált ki belőlem. A pókfélékkel ugyanígy vagyok, ebből következik, hogy tőlem nem fogtok rovaros-bogaras tortából sokat látni!

(Jujjj, lassan itt a május! Igaz, ma Húsvét van, és esik a hó! Remélem, még lárva korában megfagy mind!)

9 megjegyzés:

  1. Ez szuper bébicsajos lett! Nagyon aranyos. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett a torta! Nagyon szép díszeket készítettél rá! :) Ne hari de a cserebogaras dolgom olyan jót nevettem :D :D :D amúgy a cserebogárral kapcsolatban már nekem is ilyen kellemes találkozásom de ennél extrémebb az volt amikor létrán állva a cseresznyefánkról szedtem a cseresznyét és egy szarvasbogár megharapta az ujjamat :D na ott is volt visítás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szarvasbogár?!? Már nem is élnék! ;-)
      Köszi! :-)

      Törlés
  3. Nagyon helyes lett a kislányos tortád! Olyan szép kis csigalányt kreáltál, hogy szívből gyönyörködtem benne, pedig én semmiféle csigát nem szeretek.
    Aztán még az ebihalad is nagyon tetszett, melyről később (a beírást olvasva) kiderült, hogy gyík.Még tanulmányoznom kell az ebihalakat, ha összetévesztem a gyíkkal!
    Nagyon ügyes figurázásban is, a katicáktól el lenne ájulva a kisebbik unokám, ezért nem is mutatom meg neki, mert én úgyse tudok ilyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csigalányt félig-meddig a "mi" Liánktól koppintottam, mert annyira megtetszett Nála.
      Aki ember(horgász)figurát tud, az tud katicát is! ;-)
      Köszi Mariszka! :-)

      Törlés
  4. Hát a szívemre teszem a kezem, egy csimbókos támadás esetén én is így viselkednék.... ;-) A tortád bájos, minden részletében csodás! (Képzeld, elsőre a gyíkos helyett gyilkost olvastam....mondtam, mi van???:-DDD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos tudat alatt asszociáltál a csimbókról a gyilkosra! ;-D
      Köszi! :-)

      Törlés
  5. M@rti!! Nem fogod elhinni, de pont így érzek a cserebogarakkal kapcsolatban. Én a miskolci albérletem garzonjának főzőfülkéjében találkoztam életem horrorjával... berepült egy denevér... Akkor tudtam meg, hogy tudok falra mászni. Tényleg!
    A torta elképesztő, lenyűgöző, tündéri, Benikémnek is tetszene, pedig ő - ha hiszed, ha nem - kisfiú :)
    Amúgy Évi vagyok (tudod, a mdellalkatú... :D )

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...