2012. június 18.

Császármorzsa

Egyszerűen megoldom; ahány tojás (általában 4-5), annyi dl tej (szemre), pici só, cukor, reszelt citromhéj, vaníliakivonat (vaníliás cukor), és annyi búzadara, hogy a palacsintatésztánál sűrűbb tésztát kapjunk. Most kevés volt a búzadarám, ezért egy pici réteslisztet is szórtam hozzá.
Állni hagyjuk egy ideig, majd teflonedényben vajat olvasztunk, és megsütjük a masszát többszöri "vagdosással", forgatással.
Tetejére mehet barack (v. ízlés szerint bármilyen) lekvár.






3 megjegyzés:

  1. Még soha nem csináltam ilyet, de nagyon finomnak tűnik, annak ellenére, hogy nem vagyok édesszájú:). Ki fogom próbálni!!

    VálaszTörlés
  2. Én még soha nem készítettem császármorzsát, de olyan egyszerűnek tűnik, s olyan jól néz ki, hogy érdemes tenni egy próbát. A gyerekeim biztos szeretnék!

    VálaszTörlés
  3. Iszonyatosan egyszerű, iszonyatosan finom. Érdekes módon én is csak pár éve kezdtem el készíteni, mert előtte nem mertem nekiállni. Azt hittem, hogy valami bonyolult dolog, de NEM!!!
    Feltétlenül próbáljátok ki, biztosan sikerülni fog.
    A lényeg a teflonedény (és még nálam a citromhéj!) :-)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...